Επαγγελματική Σελίδα Facebook

Οι σελίδες facebook (επαγγελματικές σελίδες facebook) έχουν σχεδιαστεί για να βοηθούν επιχειρήσεις, οργανισμούς και εμπορικές επωνυμίες να κοινοποιούν τις ανακοινώσεις τους και να συνδέονται με άλλους.

Όπως συμβαίνει και με τα προσωπικά προφίλ στο facebook, μπορείτε να προσαρμόσετε την επαγγελματική σας σελίδα δημοσιεύοντας ανακοινώσεις, διοργανώνοντας εκδηλώσεις, προσθέτοντας εφαρμογές και πολλά άλλα. Τα άτομα στα οποία "αρέσει" η Σελίδα σας (κάνουν "like") και οι φίλοι τους μπορούν να λαμβάνουν ενημερώσεις στις "Ενημερώσεις" τους.

 

Διαφορές σελίδων facebook από τα προσωπικά προφίλ


Τα προσωπικά προφίλ προορίζονται για μη εμπορική χρήση και ανήκουν σε ιδιώτες χρήστες. Οι σελίδες facebook μοιάζουν πολύ στην εμφάνιση με τα προσωπικά προφίλ, αλλά παρέχουν μοναδικά εργαλεία για επιχειρήσεις, εμπορικές επωνυμίες και εταιρείες. Ένας ιδιώτης μπορεί να δημιουργήσει το προσωπικό του προφίλ στο facebook το οποίο είναι και μοναδικό.

Ένας ιδιώτης χρήστης με προφίλ facebook μπορεί να δημιουργήσει απεριόριστες σελίδες στο facebook. Επίσης η κάθε σελίδα facebook μπορεί να έχει απεριόριστους διαχειριστές με προσωπικά προφίλ facebook.

Οι σελίδες facebook (επαγγελματικές σελίδες facebook) έχουν σχεδιαστεί για να βοηθούν επιχειρήσεις, οργανισμούς και εμπορικές επωνυμίες να κοινοποιούν τις ανακοινώσεις τους και να συνδέονται με άλλους.

Όπως συμβαίνει και με τα προσωπικά προφίλ στο facebook, μπορείτε να προσαρμόσετε την επαγγελματική σας σελίδα δημοσιεύοντας ανακοινώσεις, διοργανώνοντας εκδηλώσεις, προσθέτοντας εφαρμογές και πολλά άλλα. Τα άτομα στα οποία "αρέσει" η Σελίδα σας (κάνουν "like") και οι φίλοι τους μπορούν να λαμβάνουν ενημερώσεις στις "Ενημερώσεις" τους.

 

  • Σε μία σελίδα facebook – επαγγελματική σελίδα facebook δεν υπάρχει το όριο στους χρήστες που «ακολουθούν» την σελίδα σας, ενώ αντίθετα στα προσωπικά προφίλ υπάρχει το όριο των πέντε χιλιάδων. Έτσι μπορούν να ακολουθούν μία επαγγελματική σελίδα στο facebook απεριόριστοι χρήστες.
  • Όποιος ακολουθεί (έχει κάνει like στην σελίδα του facebook) είναι άμεσα ενδιαφερόμενος για την ενημέρωση και τα νέα της σελίδας σας και συνεπώς είναι και υποψήφιος πελάτης της επιχείρησης σας. Επίσης γίνεται με πιο διακριτικό τρόπο για όποιον ακολουθεί την σελίδα της επιχείρησής σας, από το να γινόταν ο ίδιος «φίλος» μαζί σας.
  • Επίσης σε μια σελίδα facebook δίνεται η δυνατότητα να έχετε όλα τα στατιστικά στοιχεία όπως πόσοι επισκέφτηκαν την σελίδα σας, πόσοι έκαναν like, διεύθυνση και στοιχεία της επιχείρησης, χρόνος απόκρισης σε μηνύματα άλλων χρηστών προς την σελίδα, και πολλές άλλες λειτουργίες που σε ένα προσωπικό προφίλ χρήστη αυτές δεν υπάρχουν.
  • Σε μια Facebook Page μπορείτε να την προβάλλεται μέσω διαφήμισης και κατ' επέκτασιν να προβάλλεται τα προϊόντας και τις υπηρεσίες που προσφέρει η επιχείρηση σας. Σε μία τέτοια στοχευμένη διαφήμιση μπορείτε να επιλέξετε μέσα από μια ευρύτατη γκάμα κριτηρίων το target group των χρηστών του facebook στο οποίο θέλετε να απευθυνθείτε, όπως π.χ. ηλικιακά κριτήρια, γεωγραφικά κριτήρια αν πρόκειται για μια τοπική επιχείρηση κτλ...
  • Σε κάθε επαγγελματική σελίδα facebook μπορείτε να ορίσετε εσείς όσους διαχειριστές θέλετε, εκχωρώντας τους παράλληλα τις αρμοδιότητες που εσείς θέλετε. Έτσι τη σελίδα σας μπορούν να την διαχειρίζονται περισσότερα άτομα και να συμμετέχουν στον έλεγχο και στην ανάρτηση post, στην άμεση απάντηση των μηνυμάτων των χρηστών προς την σελίδα σας, προβολή και άμεση ενημέρωση στατιστικών κτλ... Η μόνη απαραίτητη προϋπόθεση για να είναι διαχειριστής κάποιος σε μία επαγγελματική σελίδα facebook είναι να έχει προσωπική σελίδα προφίλ facebook.

TOP