ΚΑΤΑΚΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ | OFF-PAGE OPTIMIZATION

Αύξηση Επισκεψιμότητας SEO
Αύξηση Πωλήσεων SEO

Off Page Optimization | Βελτιστοποίηση εκτός Σελίδας | SEO

Στη Z Design την πολυετή εμπειρία μας αναλαμβάνουμε να καλύψουμε κατά την διάρκεια της ανάπτυξης μιας ιστοσελίδας, όλα τα απαραίτητα στοιχεία προγραμματισμού που χρειάζονται για την σωστή βελτιστοποίηση μιας σελίδας στο SEO, ώστε να αυξήσουμε τις θέσεις των αποτελεσμάτων της στις μηχανές αναζήτησης και κατά συνέπεια να αυξήσουμε στο μέγιστο την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας.

Επίσης εάν έχετε ήδη μια ιστοσελίδα αναλαμβάνουμε όλες τις ενέργειες για την εκτός σελίδας βελτιστοποίηση της (Off-Page Optimization) με την μέγιστη επιτυχία και την αύξηση της επισκεψιμότητάς της.

Έρευνα Αγοράς

Έρευνα Λέξεων Κλειδιών

Ρομπότ & SEO

Αύξηση Επισκεψιμότητας

Off Page Optimization | Βελτιστοποίηση εκτός σελίδας | SEO

ΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ - USER INTERACTION

Οργανικό Click Through Rate για ένα Keyword:
Οι Σελίδες που παίρνουν πιο πολλά κλικ ανεβαίνουν στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης για τη συγκεκριμένη λέξη κλειδί.

Οργανικό CTR για όλα τα Keywords:
Μια σελίδα της οποίας το CTR για όλα τα keywords είναι ανώτερο από τα ανταγωνιστικά τα πάει καλύτερα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Bounce Rate – Ποσοστό Αναπήδησης:
Το ποσοστό αναπήδησης ή αλλιώς και ποσοστό εγκατάλειψης -bounce rate μετράει πολύ και να είναι ένας τρόπος που η Google το χρησιμοποιεί ως δείγμα ποιότητας. Οι σελίδες με υψηλό bounce rate θεωρούνται κατώτερης ποιότητας από την Google.

Direct Traffic - απευθείας κίνηση:
Η Google χρησιμοποιεί δεδομένα από το Google Chrome για να καθορίσει πότε οι άνθρωποι επισκέπτονται πραγματικά έναν ιστότοπο και πόσο συχνά. Οι ιστότοποι με πολύ direct traffic είναι συνήθως μεγαλύτερης ποιότητας από αυτά που δεν έχουν απευθείας traffic.

Επαναλαμβανόμενο Traffic:
Οι ιστότοποι με επαναλαμβανόμενους επισκέπτες έχουν καλύτερο SEO.

Blocked Sites - Μποκαρισμένοι Ιστότοποι:
Η Google έχει σταματήσει αυτό το χαρακτηριστικό από τον Chrome. Όμως άλλοι όπως το Panda update χρησιμοποιεί αυτό το χαρακτηριστικό ως σήμα κακής ποιότητας.

Chrome Bookmarks:
Γνωρίζουμε ότι η Google συλλέγει πληροφορίες από τον Chrome browser. Οι σελίδες που γίνονται bookmark στον Chrome παίρνουν ένα σημαντικό προβάδισμα.

Δεδομένα από την Google Toolbar:
Η Google χρησιμοποιεί τα δεδομένα από το toolbar ως σήμα κατάταξης ενός ιστοτόπου.

Αριθμός των Σχολίων:
Οι σελίδες με πολλά σχόλια αποτελούν ένα σήμα επικοινωνίας και διαδραστικότητας με τον χρήστη και επίσης αποτελεί ένα δείγμα καλής ποιότητας.

Search Engine Optimization | z-design.gr

Κρατήστε τους επισκέπτες σας συνδεμένους

Αυξήστε το χρόνο παραμονής τους στον ιστότοπο - Dwell Time

Η Google δίνει μεγάλη σημασία μέσα από τα Google Analytics στον χρόνο παραμονής ενός επισκέπτη σε έναν ιστότοπο και όταν αυτός έχει επισκεφτεί τον ιστότοπο μέσα από τα αποτελέσματα αναζήτησης. Αν τώρα γενικά οι επισκέπτες περνούν πολύ χρόνο σε έναν ιστότοπο, τότε αυτό από μόνο του αποτελεί ένα σήμα καλής ποιότητας ως προς τις μηχανές αναζήτησης.

ΕΙΔΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΤΗΣ GOOGLE

Μεταβλητή νέου περιεχομένου:
Η Google δίνει καλύτερη κατάταξη σε νεότερες σελίδες και για συγκεκριμένες αναζητήσεις.

Μεταβλητή διασποράς:
Η Google προσθέτει διασπορά στα SERPs για αμφιλεγόμενες αναζητήσεις.

Ιστορικό του Browser:
Οι ιστότοποι που επισκέπτεται ένας χρήστης συχνά επηρεάζουν τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Ιστορικό αναζητήσεων του χρήστη:
Η αλυσίδα αναζητήσεων του χρήστη μπορεί να επηρεάζει τα αποτελέσματα αναζήτησης για τις επόμενες αναζητήσεις.

Geo Targeting ή Γεωγραφική στόχευση:
Η Google δείχνει την προτίμησή της σε ιστοτόπους με ένα τοπικό προς την IP ενός χρήστη και μετά ένα domain name χώρας στην οποία βρίσκεται ο συγκεκριμένος χρήστης.

Safe Search:
Όταν ένας χρήστης επιλέξει ασφαλή αναζήτηση τότε πολλοί αμφιλεγόμενοι ιστότοποι για ακατάλληλο περιεχόμενο δεν θα εμφανιστούν στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Google+ Circles:
Η Google δείχνει στην πρώτη σελίδα, ιστοσελίδες με λέξεις κλειδιά που εκδόθηκαν από άτομα που έχετε προσθέσει στο Google Plus, όταν είστε συνδεδεμένοι με αυτό.

Παράπονα για Copyright:
H Google μειώνει τα αποτελέσματα για σελίδες με πολλά πραγματικά παράπονα για αντιγραφή υλικού με copyright .

Transactional Searches ή αλλιώς “συναλλακτικές αναζητήσεις”:
Η Google εμφανίζει διαφορετικά αποτελέσματα για λέξεις κλειδιά σχετικά με e-commerce όπως για παράδειγμα αναζητήσεις πτήσεων.

Local Searches ή τοπικές αναζητήσεις:
Η Google τοποθετεί τα Google+ τοπικά αποτελέσματα αναζητήσεων πάνω από τα κανονικά οργανικά αποτελέσματα στα SERPs.

Google News Box:
Ορισμένα keywords ενεργοποιούν το Google News box.

Προτίμηση σε μεγάλες φίρμες:
Η Google εμφανίζει μεγάλα brands για συγκεκριμένες μονολεκτικές αναζητήσεις.

Shopping Results:
Η Google εμφανίζει shopping results ή αλλιώς αποτελέσματα ηλεκτρονικού εμπορίου στα οργανικά SERPs.

Image Results:
Τα αποτελέσματα εικόνων εμφανίζει η Google στα οργανικά όταν επιλέξουμε αναζήτηση εικόνων.

Αποτελέσματα αναζήτησης για Brands:
Domain Name ή brand αναζητήσεις φέρνουν πολλαπλά αποτελέσματα για τον ίδιο ιστότοπο.

Αρχική Αναφορά Κατάταξης Pre-Project αναφορά

Εβδομαδιαία αναφορά για Keyword Ranking

Μηνιαία αναλυτική αναφορά SEO και μηχανές αναζήτησης

Social Signals - Κοινωνικά σήματα

Αριθμός των Tweets:
Όπως τα links, τα tweets που παίρνει μία σελίδα επηρεάζουν τα αποτελέσματα της Google.

Authority των Λογαριασμών των χρηστών του Twitter:
Μετράει πολύ πόσο έγκυρος και πόσους followers έχει ο λογαριασμός ενός χρήστη στο Twitter..

Αριθμός των Facebook Likes:
Είναι πολύ σημαντικός ο αριθμός των likes που παίρνει μία σελίδα από το facebook.

 

Facebook Shares ή αλλιώς κοινοποιήσεις:
Τα Facebook shares έχουν ισχυρότερη επιρροή από τα Facebook likes και είναι πολύ σημαντικά για τις μηχανές αναζήτησης.

Authority των λογαριασμών του Facebook:
Όπως και με το Twitter, τα Facebook shares και likes προερχόμενα από πιο δημοφιλής Facebook pages έχουν πάντα μεγαλύτερη βαρύτητα σε σχέση με τις μηχανές αναζήτησης και ιδιαίτερα με την Google.

Pinterest Pins:
Το Pinterest είναι ένα πολύ δημοφιλές social media που κερδίζει διαρκώς έδαφος. Η Google να θεωρεί τα Pinterest Pins social σήματα πολύ σημαντικά για τις μηχανές αναζήτησης.

Ψήφοι από τα Social Sharing Sites:
Η Google να χρησιμοποιεί κοινοποιήσεις από ιστοτόπους όπως Reddit, Stumbleupon και Digg ως ένα εναλλακτικό τύπο social σήματος.

Αριθμός των Google+1:
Το Google+1 είναι ένας σημαντικός τύπος σήματος σχετικά με την κατάταξη στην Google, επειδή είναι το δικό της Social Network.

Authority των Google+ Λογαριασμών:
Είναι λογικό ότι η Google ότι τα +1 που προέρχονται από ποιοτικούς λογαριασμούς θεωρούνται περισσότερο σημαντικά από αυτά που προέρχονται από λιγότερο ποιοτικούς λογαριασμούς με λίγους followers.

Επιβεβαιωμένο Google+ Authorship:
Στα αποτελέσματα αναζήτησης, περιεχόμενο εμπεριστατωμένο με επιβεβαιωμένο προφίλ θα τυγχάνει καλύτερης κατάταξης από περιεχόμενο χωρίς επιβεβαίωση. Το επιβεβαιωμένο authorship είναι ένα σήμα εμπιστοσύνης.

Σχετικότητα των Social σημάτων:
Η Google χρησιμοποιεί πληροφορίες σχετικότητας από τους λογαριασμούς που διαμοιράζονται το περιεχόμενο ενός ιστοτόπου.

Social σήματα σε επίπεδο ιστοτόπου:
Τα σήματα που είναι διάσπαρτα σε όλο τον ιστότοπο αυξάνουν το συνολικό authority από τον ιστότοπο και κατά συνέπεια η κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης θα ανέβει.

Δημιουργία Facebook

Δημιουργία Twitter

Δημιουργία Google+

Δημιουργία Youtube

Responsive Web Design | Z-Design.gr

ΒΓΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΗ GOOGLE

Με Εταιρικές Responsive Ιστοσελίδες που είναι  φιλικές στις μηχανές αναζήτησης.

Στη Z Design χρησιμοποιούμε όλες τις βασικές αρχές για την οικοδόμηση ποιοτικών συνδέσμων (backlinks), δηλαδή συνδέσμων με ιστοσελίδες που έχουν ίσο ή μεγαλύτερο Google PageRank από την δική σας ιστοσελίδα, έχουν περιεχόμενο και μεταετικέτες (meta-tags) ίδιο με το δικό σας. Συνδέουμε ιστοσελίδες από διαφορετικές πηγές που ήδη έχουν πολλές άλλες ποιοτικές σελίδες συνδεδεμένες.

Brand Signals - Σήματα από Φίρμες

Brand Name Anchor Text:
Το κείμενο συνδέσμου από το brand name είναι ένα απλό, αλλά δυνατό brand σήμα.

Αναζητήσεις για Brands:
Οι χρήστες συνήθως ψάχνουν για επώνυμα προϊόντα. Κάθε αναζήτηση για κάποια επωνυμία, ανεβάζει το εν λόγω brand στη Google.

Ο ιστότοπος έχει σελίδα στο Facebook και Likes:
Οι φίρμες που έχουν σελίδα στο Facebook και Likes τυγχάνουν καλύτερης κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης.

Ο ιστότοπος έχει Twitter Profile με Followers:
Twitter profiles με πολλούς followers είναι δυνατό σήμα δημοτικότητας.

Επίσημη Εταιρική Σελίδα Linkedin:
Οι πιο πολλές πραγματικές επιχειρήσεις τείνουν να έχουν LinkedIn Σελίδα και αυτό αποτελεί ένα σημαντικό σημάδι εμπιστοσύνης για τις μηχανές αναζήτησης.

Εργαζόμενοι αναφερόμενοι στο Linkedin:
Το να έχουμε Linkedin Profiles που να πιστοποιούν ότι εργαζόμενοι εργάζονται στην εταιρεία μας, είναι ένα σημαντικό brand signal.

Νομιμότητα των λογαριασμών στα Social Media:
Ένας λογαριασμός στα social media με 5,000 followers και 2 posts μεταφράζεται σαν λογαριασμός “φάντασμα” ή ότι είναι ένας λογαριασμός “μαϊμού”.

Αναφορές του Brand σας σε νέου ιστοτόπους:
Πολύ μεγάλα brands αναφέρονται στα Google News sites συνεχώς και αυτό αποτελεί ένα πολύ θετικό σήμα.

Παραπομπές:
Τα Brands αναφέρονται πολλές φορές στείρα, χωρίς να παίρνουν και backlinks. H Google κοιτάει τα brands με links ως brand signal.

Αριθμός των RSS Συνδρομητών:
Η Google έχει στην κατοχή της το Feedburner RSS και ελέγχει την δημοτικότητα του RSS ενός ιστοτόπου ως δείκτη δημοτικότητας.

Πραγματική θέση της επιχείρησής σας στο Google+ Local:
Οι πραγματικές επιχειρήσεις έχουν γραφεία και είναι πολύ πιθανό ότι ο αλγόριθμος της Google να “ψαρεύει” τα δεδομένα σας στο Google Local για να διαπιστώσει άμα η επιχείρησή σας είναι πραγματική ή όχι.

Αποφύγετε τους Εκτός Σελίδας Παράγοντες Spam

 

Οι ιστότοποι που έχουν χτυπηθεί από το Google Penguin είναι λιγότερο ορατά από τις μηχανές αναζήτησης.

Μη φυσική ροή των Links:
Μια ξαφνική μη φυσική ροή εξερχόμενων συνδέσμων είναι ένα ξεκάθαρο σημάδι ψεύτικων backlinks.

 Link προφίλ με υψηλό ποσοστό χαμηλής ποιότητας Links:
Πάρα πολλοί σύνδεσμοι από πηγές που είναι γνωστές για το black hat SEO, όπως blog comments και forum profiles, αποτελεί ένα πολύ ύποπτο σημάδι αλλοίωσης των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Σχετικότητα του συνδεόμενου Domain:
Οι ιστότοποι με υπερφυσικό αριθμό άσχετων συνδέσμων από άσχετες πηγές είναι ευάλωτα στο Penguin Update.

Penguin Penalty:
Οι ιστότοποι που έχουν χτυπηθεί από το Google Penguin είναι λιγότερο ορατά από τις μηχανές αναζήτησης.

Προειδοποίηση αφύσικων συνδέσμων:
Η Google έχει κατά καιρούς στείλει σε χιλιάδες Google Webmaster Tools προειδοποιήσεις για αφύσικους συνδέσμους. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μια πτώση από την κατάταξη, αν και δεν είναι πάντα ολοκληρωτική πτώση.

Links από την ίδια κλάση C IP:
Η απόκτηση μεγάλου αριθμού αφύσικων συνδέσμων από ιστοτόπους στον ίδιο server IP μπορεί να είναι ένα δείγμα ενός παράνομου blog network link building.

Δηλητηριώδης σύνδεσμος κειμένου:
Έχοντας δηλητηριώδη anchor text (ειδικά keywords από viagra και παράνομα φάρμακα κτλ.) να δείχνουν στον ιστότοπό σας, μπορεί να είναι ένα σημάδι spam ή hacked site. Σε κάθε περίπτωση θα μπορούσε να βλάψει σημαντικά την κατάταξή του ιστοτόπου στην Google.

Πληρωμένοι Σύνδεσμοι:
Οι πληρωμένοι σύνδεσμοι έχουν σίγουρα ένα αρνητικό αντίκτυπο στο PageRank και είναι πιθανό να βλάψουν την κατάταξη ενός ιστοτόπου στις μηχανές αναζήτησης.

ΠΑΚΕΤΑ SEO ΤΙΜΕΣ & ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Στη Z Design έχουμε σχεδιάσει 3 έτοιμα μηνιαία πακέτα SEO και προσφέρουμε οποιαδήποτε Custom Υπηρεσία SEO μας ζητήσετε σύμφωνα με τις ανάγκες της ιστοσελίδας σας και τις ανάγκες της επιχείρησης σας. Αυτή θα μπορούσε να περιλαμβάνει μία εργασία SEO που θα μας αναθέτατε με εφ’ άπαξ πληρωμή με την ώρα για μία μεμονωμένη φορά, ή για όσες επιπλέον φορές μας χρειαστείτε μελλοντικά.

Search