ΑΥΞΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΑΣ ΣΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ

Αύξηση Επισκεψιμότητας SEO
Αύξηση Πωλήσεων SEO

On Page Optimization | Βελτιστοποίηση Εντός Σελίδας

Στη Z Design με την πολυετή εμπειρία μας, αναλαμβάνουμε να καλύψουμε κατά την διάρκεια της σχεδίασης και ανάπτυξης μιας ιστοσελίδας όλα τα απαραίτητα στοιχεία προγραμματισμού που χρειάζονται για την σωστή βελτιστοποίηση της σελίδας στο SEO, ώστε να αυξήσουμε με αυτόν τον τρόπο τις θέσεις των αποτελεσμάτων της στις μηχανές αναζήτησης και κατά συνέπεια να αυξήσουμε στο μέγιστο την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις της ιστοσελίδας.

Επίσης εάν έχετε ήδη μία κατασκευασμένη ιστοσελίδα, αναλαμβάνουμε όλες τις ενέργειες για την εντός βελτιστοποίηση της (On-Page Optimization) για την μέγιστη επιτυχία στην αύξηση της επισκεψιμότητάς της και των πωλήσεών της.

Έρευνα Αγοράς

Έρευνα Λέξεων Κλειδιών

Ρομπότ & SEO

Αύξηση Επισκεψιμότητας

On Page Optimization | Βελτιστοποίηση εντός σελίδας

On-Page Optimization & SEO

Τι Είναι Βελτιστοποίηση Εντός Σελίδας; (On-Page Optimization)

Η εντός σελίδας βελτιστοποίηση (On-Page Optimization) είναι όλες οι τεχνικές που χρησιμοποιούμε εντός της ιστοσελίδα μας με σκοπό να αυξήσουμε την θέση της στις μηχανές αναζήτησης και κατά συνέπεια να προσελκύσουμε περισσότερους επισκέπτες.

Είναι γεγονός ότι πολλές από αυτές τις τεχνικές SEO (Search Engine Optimization) αγνοούνται από το 99% του συνόλου των χρηστών του διαδικτύου, όπως και από πολλούς κατόχους ή προγραμματιστές ιστοσελίδων που προσπαθούν να βελτιώσουν την θέση μίας ιστοσελίδας στην κατάταξη των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERPs).

Ενδεικτικά τα σημαντικότερα στοιχεία βελτιστοποίησης εντός της ιστοσελίδας είναι:
Η σωστή χρήση των ετικετών μετακειμένου (meta tags), των ονομάτων των σελίδων, η σωστή μορφοποίηση του περιεχομένου με καθαρό κώδικα, η εσωτερική διασύνδεση των σελίδων και η στρατηγική τοποθέτηση των λέξεων κλειδιών.

Στη Z Design βελτιώνουμε στο μέγιστο βαθμό το πως οι μηχανές αναζήτησης βλέπουν την σελίδα σας, “ζυγίζουμε” τη σχετικότητα του περιεχομένου και των λέξεων κλειδιών ώστε να ταξινομήσουμε την ιστοσελίδα σας στις υψηλότερες θέσεις κατάταξης των μηχανών αναζήτησης. 

Search Engine Optimization | z-design.gr

Βγείτε πρώτοι στο Διαδίκτυο

Στην Z Design αναλαμβάνουμε την έρευνα του ανταγωνισμού της ιστοσελίδας σας στο διαδίκτυο και ειδικά ερευνούμε όλες τις ιστοσελίδες που κατέχουν τις πρώτες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης και έχουν το ίδιο αντικείμενο με το αντικείμενο της ιστοσελίδας σας και κατ’ επέκταση της επιχείρησής σας.

Η ανάλυση ανταγωνισμού είναι ένα κλασικό εργαλείο μάρκετινγκ και στρατηγικού μάνατζμεντ. Γι’ αυτό τον σκοπό χρησιμοποιούμε τα καλύτερα εργαλεία και πρόσθετα SEO και αναλύουμε όλες της πληροφορίες για την εντός της ιστοσελίδας σας ανάλυση και των ιστοσελίδων των ανταγωνιστών σας.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΝΤΟΣ ΣΕΛΙΔΑΣ

Λέξεις κλειδιά στο Title Tag: 

Ο τίτλος είναι πολύ σημαντικός από άποψη περιεχομένου της σελίδας σας. Είναι ένα πολύ ισχυρό on-page SEO σήμα στη Google.

Ο τίτλος της σελίδας θα πρέπει να ξεκινάει με τη λέξη κλειδί:
Οι τίτλοι της σελίδας που ξεκινάνε με τις λέξεις κλειδιά αποδίδουν περισσότερο στις μηχανές αναζήτησης.

Λέξη κλειδί στο Description Tag:
Οι λέξεις κλειδιά στο description tag αποδίδουν καλύτερα στις μηχανές αναζήτησης.

 Λέξη κλειδί στον τίτλο “H1":

Τα “H1 tags” στέλνουν ένα πολύ σχυρό σήμα σχετικότητας στις μηχανές αναζήτησης.

Το Keyword σας θα πρέπει να είναι η πιο συχνή λέξη ή φράση στο κείμενο:
Η πυκνότητα της λέξης κλειδί είναι ένας σημαντικός παράγοντας στην κατάταξη μιας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης.

Το μέγεθος των Άρθρων και των Σελίδων:
Το μεγαλύτερο περιεχόμενο με περισσότερες λέξεις μπορεί να καλύψει και μεγαλύτερο εύρος περιεχομένου και λέξεων κλειδιών από ένα άλλο μικρότερο κείμενο. Έχει αναφερθεί σε πολλές έρευνες ότι άρθρα με περίπου 2.500 λέξεις βγαίνουν σε υψηλότερη θέση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Πυκνότητα των λέξεων κλειδιών:
Η πυκνότητα των λέξεων κλειδιών σε ένα άρθρο θα πρέπει να είναι περίπου στο 5% για να βοηθήσει στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή γιατί η μεγαλύτερη πυκνότητα αντί να «ανεβάσει» στα αποτελέσματα μία σελίδα μπορεί να την βλάψει.

Latent Semantic Indexing Keywords στο Περιεχόμενο (LSI):
Τα LSI keywords βοηθάνε τις μηχανές αναζήτησης να εξάγουν το σημειωτικό νόημα των λέξεων με περισσότερα από ένα νοήματα.

LSI Keywords στον Τίτλο και στα Description Tags:
Όπως και με το περιεχόμενο της σελίδας, LSI keywords στα meta tags βοηθάνε τις μηχανές αναζήτησης να διακρίνουν τα συνώνυμα.

Χρόνος φόρτωσης της Σελίδας σε HTML:
Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν το χρόνο φόρτωσης σαν παράγοντα SEO. Οι «αράχνες» των μηχανών αναζήτησης μπορούν να βρούνε τον απόλυτο χρόνο φόρτωσης μίας σελίδας σε σύγκριση με τα αρχεία και το μέγεθος της.

Διπλό Περιεχόμενο:
Ιστοσελίδες που χρησιμοποιούν διπλό περιεχόμενο ή ακόμα και περιεχόμενο με μικρές διαφορές, μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά την κατάταξη των μηχανών αναζήτησης.

Rel=Canonical
Όταν χρησιμοποιηθεί σωστά μπορεί μα αποτρέψει τις μηχανές αναζήτησης ώστε να θεωρήσουν μία ιστοσελίδα διπλού περιεχομένου. Αυτό συμβαίνει κυρίως με τις παλιές ιστοσελίδες με την χρήση του www ή την παράλειψή του.

Συχνές ενημερώσεις περιεχομένου:
Το πρόσφατο ανανεωμένο περιεχόμενο ειδικά για αναζητήσεις με ημερομηνία λήξης, μπορεί να ενισχύσει τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και ειδικότερα στη Google που εμφανίζει την ημερομηνία δημοσίευσης στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Μέγεθος των ενημερώσεων περιεχομένου:
Το μέγεθος των αλλαγών μίας ιστοσελίδας μετράει περισσότερο από την πρόσθεση μόνο μερικών λέξεων.

Ιστορικό των ενημερώσεων:
Η συχνότητα των αλλαγών παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην κατάταξη μίας σελίδας στις μηχανές αναζήτησης.

 

Εμφάνιση της λέξης κλειδιού στην αρχή:
Το να έχετε το keyword να εμφανίζεται στις πρώτες 100 λέξεις του περιεχομένου είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας σε σχέση με τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Η λέξη κλειδί στα H2, H3 Tags:
Το να έχετε τη λέξη κλειδί να εμφανίζεται στους υποτίτλους των H2 και H3 είναι ένα σημαντικό σήμα για την κατάταξη της σελίδας στις μηχανές αναζήτησης.

Η σειρά των Λέξεων Κλειδιών:
Ένα ακριβές ταίριασμα των λέξεων κλειδιών με αυτό που αναζητάνε οι χρήστες στις μηχανές αναζήτησης θα πάει καλύτερα σε σύγκριση με διαφορετική σειρά.

 

Ποιότητα των Εξερχόμενων Συνδέσμων:
Η σύνδεση με Authority Sites στέλνουν θετικά μηνύματα ποιότητας στις μηχανές αναζήτησης.

Θέμα των Εξερχόμενων Συνδέσμων:
Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν το περιεχόμενο των ιστοτόπων με τους οποίους συνδέεστε ως ένα σήμα σχετικότητας.

Σωστή γραμματική και ορθογραφία:
Η σωστή γραμματική και ορθογραφία μίας σελίδας είναι σήμα ποιότητας για τις μηχανές αναζήτησης.

 

Syndicated Content:
Το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας θα πρέπει να είναι πρωτότυπο και να μην «τραβιέται» μέσω RSS. Σε περίπτωση αντιγραφής ή υποκλοπής από άλλη σελίδα πιθανόν να καταλήγει μαζί με το πρωτότυπο, στον λεγόμενο «Supplemental Index της Google”.

 

Χρήσιμο Συμπληρωματικό Περιεχόμενο – Supplementary Content:
Το χρήσιμο συμπληρωματικό περιεχόμενο είναι και αυτό ένα σημαντικό σήμα για τις μηχανές αναζήτησης.

Στρατηγική Τοποθέτηση Των Λέξεων Κλειδιών

Βελτιστοποίηση κειμένου και φωτογραφιών

Εσωτερική Διασύνδεση (Interlinking) και SEO

Αριθμός των Εξερχόμενων Συνδέσμων (Links):
Πολλοί dofollow εξερχόμενοι σύνδεσμοι είναι ικανοί να βλάψουν το PageRank μίας ιστοσελίδας. To PageRank μπορεί να ανεβάσει ή να κατεβάσει θέσεις μίας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης όπως η Google.

Πολυμέσα - Multimedia:
Εικόνες, βίντεο και άλλα μέσα βοηθούν την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης ως σήμα ποιότητας.

Αριθμός εσωτερικών συνδέσμων που οδηγούν σε μία σελίδα του ιστοτόπου:
Ο αριθμός των εσωτερικών συνδέσμων προς μία σελίδα ενός ιστοτόπου δείχνουν τη σημαντικότητα αυτής της σελίδας στις μηχανές αναζήτησης.

Ποιότητα των εσωτερικών συνδέσμων που δείχνουν στη σελίδα:
Εσωτερικοί σύνδεσμοι από authority pages εντός του domain name, έχουν μεγαλύτερη επίδραση από σελίδες με χαμηλό PR. Αυτό δηλώνει ότι κάθε σελίδα μέσα στο ιστότοπο έχει και διαφορετικό PageRank.

Σπασμένοι Σύνδεσμοι - Broken Links:
Οι σπασμένοι σύνδεσμοι σε ένα ιστότοπο υποδηλώνουν στις μηχανές αναζήτησης την παραμέληση έως και την εγκατάλειψη ενός ιστοτόπου και αυτό αποτελεί έναν πολύ αρνητικό παράγοντα στην κατάταξη μίας ιστοσελίδας.

Ευανάγνωστο κείμενο:
Οι μηχανές αναζήτησης υπολογίζουν και προσμετρούν σημαντικά το επίπεδο εύκολης ανάγνωσης μίας ιστοσελίδας.

Affiliate Links:
Τα Affiliate links από μόνα τους δεν θα βλάψουν τα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης. Αλλά εάν υπάρχουν πάρα πολλά ο αλγόριθμος των μηχανών αναζήτησης και κυρίως της Google μπορεί να το εκλάβει πολύ αρνητικά.

HTML errors/WC3 validation:
Ο κακογραμμένος κώδικας είναι ένα δείγμα μίας ιστοσελίδας κακής ποιότητας και έχει σημαντικό αντίκτυπο ως προς την κατάταξη αυτής της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης.

Το PageRank μίας σελίδας ενός ιστοτόπου:
Οι σελίδες με υψηλότερο PR πάνε καλύτερα από σελίδες με χαμηλότερο PageRank, σε σχέση με τα αποτέλεσματα στις μηχανές αναζήτησης.

Το μήκος του URL:
Το URL με τεράστιο μήκος μπορεί να ρίξει μία σελίδα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Θεωρητικά όμως η  Google διαφωνεί με αυτό,  μιας και ο αλγόριθμος της μπορεί να διαβάσει και URLs με 700 χαρακτήρες!!! Το γενικό συμπέρασμα όμως είναι ότι όσο πιο σύντομο και περιεκτικό είναι το URL τόσο πιο εύκολο είναι στη χρήση του και στο SEO γενικότερα.

Το URL Path:
Μια σελίδα “πιο κοντά” στην αρχική σελίδα, πηγαίνει καλύτερα από μια άλλη που βρίσκεται στο “βάθος” ενός ιστοτόπου. Γι’ αυτό το sitemap ενός ιστοτόπου θα πρέπει να είναι ιεραρχημένο.

Παρέμβαση στα SERPs:
Αν και ποτέ δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα, έχει λεχθεί  ότι η Google έχει δημιουργήσει ένα σύστημα που επιτρέπει στον ανθρώπινο παράγοντα χειροκίνητα να επηρεάζει τα SERPs, τα search engine result pages, δηλαδή τα αποτελέσματα της αναζήτησης.

Χρόνος φόρτωσης μίας σελίδας μέσω του Chrome:
Η Google χρησιμοποιεί τον Chrome και τα δεδομένα που συλλέγει για λογαριασμό της για να καθορίσει το χρόνο φόρτωσης της ιστοσελίδας σας.

Βελτιστοποίηση των εικόνων (image optimization):
Οι φωτογραφίες στη σελίδα σας στέλνουν στις μηχανές αναζήτησης σημαντικά μηνύματα σχετικότητας από το όνομα αρχείου, alt text, title, description και caption ή λεζάντα.

Κατηγορία Σελίδας – Page Category:
Μια σελίδα η οποία ανήκει σε μια κατηγορία σχετική με ένα θέμα κοντά στη λέξη κλειδί ανεβαίνει στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Η Λέξη Κλειδί στο URL:
Ένα ακόμα σημαντικό στην κατάταξη των αποτελεσμάτων είναι το να εμφανίζεται η λέξη κλειδί στο URL.

URL String:
Οι κατηγορίες στο URL String διαβάζονται από τις μηχανές αναζήτησης και ειδικότερα από την Google και μπορούν να παρέχουν ένα θεματικό σήμα για το τι περιλαμβάνει αυτή η σελίδα.

Πηγές και παραπομπές:
Η χρήση πηγών και παραπομπών είναι οδηγίες ποιότητας για Google Quality και είναι πολύ σημαντικό για τα αποτελέσματα να χρησιμοποιούνται οι παραπομπές, όταν αυτές είναι σημαντικές.

Λίστες με τελείες και αριθμούς:
Οι μηχανές αναζήτησης εκτιμούν το σωστά μορφοποιημένο κείμενο όπως με τελείες και αριθμούς.

Προτεραιότητα της σελίδας στο XML Sitemap:
Η προτεραιότητα που λαμβάνει κάθε σελίδα ξεχωριστά στο XML sitemap επηρεάζει πολύ θετικά τα αποτελέσματα της κατάταξή σας.

Πάρα πολλά εξερχόμενα links:
Οι πολλοί εξερχόμενοι σύνδεσμοι από μία σελίδα που διακόπτουν την ροή της σελίδας από το κύριο περιεχόμενο, είναι ένας πολύ αρνητικός παράγοντας ως προς τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

 

Ποσότητα των άλλων Λέξεων Κλειδιών που έχει μία ιστοσελίδα:
Εάν μία ιστοσελίδα περιέχει διάφορες λέξεις κλειδιά στέλνει ένα θετικό σήμα ποιότητας στη Google.

Ηλικία μίας ιστοσελίδας:
Αν και οι μηχανές αναζήτησης όπως και η Google προτιμούν το νέο και φρέσκο περιεχόμενο, μία παλαιότερη ιστοσελίδα που ανανεώνεται συχνά μπορεί να ξεπεράσει κατά πολύ τις νεότερες ιστοσελίδες.

 

Layout φιλικό προς τον χρήστη:
Μία ιστοσελίδα με καλύτερο σχεδιασμό που φανερώνει όλο το περιεχόμενο από την αρχή είναι η καλύτερη. Επίσης και το responsive design είναι ένας σημαντικός παράγοντας SEO.

Παρκαρισμένα Domain Names:
Οι μηχανές αναζήτησης και ιδιαίτερα η Google μειώνει σημαντικά την εμφάνιση στα αποτελέσματα αναζήτησης, των “παρκαρισμένων” Domain Names σε κάποιο άλλο κύριο όνομα χώρου.

 

Χρήσιμο Περιεχόμενο:
Έχει παρατηρηθεί, οι μηχανές αναζήτησης και ειδικότερα η Google μπορεί να κάνει διάκριση μεταξύ του ποιοτικού και του χρήσιμου περιεχομένου.

Δημιουργία XML & HTML Sitemaps

Βελτιστοποίηση Robots.txt

Εγκατάσταση Google Analytics

Εγκατάσταση Webmaster Tool

Responsive Web Design | Z-Design.gr

Ξεχωρίστε στον Ανταγωνισμό

Με Εταιρικές Responsive Ιστοσελίδες που είναι  φιλικές στις μηχανές αναζήτησης.

Στη Z Design ειδικευόμαστε στην κατασκευή Responsive Ιστοσελίδων που είναι φιλικές προς κινητές συσκευές και τις μηχανές αναζήτησης και ανταποκρίνονται πλήρως σε κάθε μέγεθος οθόνης, είτε πρόκειται για υπολογιστή, Laptop, Smartphone ή Tablet.

Περιεχόμενο μοναδική αξία και μοναδικές απόψεις:

Η Google έχει ανακοινώσει ότι έχει “εξαπολύσει κυνηγητό” σε ιστοτόπους που δεν προσφέρουν τίποτα νέο στο χρήστη, ειδικά σε affiliate sites με ανούσιο περιεχόμενο χωρίς αξία.

Η Σελίδα Contact: 
Οι μηχανές αναζήτησης και ιδιαίτερα η Google στα κριτήρια ποιότητας προτιμάει ιστοτόπους με πολλούς τρόπους επικοινωνίας φανερούς στον κόσμο. Επίσης επιβραβεύει τους ιστοτόπους με τα στοιχεία επικοινωνίας τους να ταυτίζονται με το web WhoIs Info.

Domain Trust - TrustRank - Εμπιστοσύνη:
Η “εμπιστοσύνη” που αποπνέει ένας ιστότοπος, μετριέται στο πόσο απέχει αυτός ο ιστότοπος από συνδέσμους με άλλους φερέγγυους ιστοτόπους. Οπότε αυτός ο παράγοντας είναι πάρα πολύ σημαντικός για το TrustRank.

 

Αρχιτεκτονική ενός ιστοτόπου:
Μια καλή αρχιτεκτονική ενός ιστοτόπου με τακτοποιημένο περιεχόμενο βοηθάει τις μηχανές αναζήτησης να κατηγοριοποιήσουν αυτόν τον ιστότοπο θεματικά.

Αριθμός των Σελίδων:
Ο μικρός αριθμός των σελίδων σε έναν ιστότοπο είναι ένα αδύναμο σήμα ότι η σελίδα έχει authority. Ένας μεγάλος ιστότοπος βοηθάει πολύ ώστε αυτός να διαχωριστεί από άλλα κενά και ρηχά affiliate sites.

Sitemap (ευρετήριο):
Ένα sitemap βοηθάει πολύ τις μηχανές αναζήτησης να ταξινομήσουν τις σελίδες ευκολότερα και ταχύτερα.

Site Uptime (Χρόνος που είναι πεσμένος ο server):
Πάρα πολλά downtime λόγω συντήρησης ή τυχόν άλλων προβλημάτων ενός ιστοτόπου μπορούν να βλάψουν ανεπανόρθωτα τα αποτελέσματά σας στις μηχανές αναζήτησης και ιδιαίτερα στη Google και να καταλήξουν μέχρι και σε deindexing εάν δεν διορθωθεί ο server και το hosting.

 Η Τοποθεσία του Server: 

Η τοποθεσία του Server μπορεί να επηρεάσει τα αποτελέσματα αναζήτησης ενός ιστοτόπου σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές, ειδικά σε local searches.

SSL Certificate:

H Google έχει επιβεβαιώσει ότι ταξινομεί SSL certificates και ευνοεί τα e-commerce sites, δηλαδή με τα sites με SSL certificates.

Όροι χρήσης και σελίδα Προσωπικών Δεδομένων: 
Όταν δημιουργούμε αυτές τις δύο σελίδες δείχνουμε στις μηχανές αναζήτησης και ιδιαίτερα στη Google ότι ο ιστότοπος μας είναι εμπιστοσύνης.

Διπλό περιεχόμενο σε έναν ιστότοπο: 
Διπλές σελίδες και διπλό meta περιεχόμενο σε όλο τον ιστότοπο μπορούν να τον ρίξουν δραματικά στη Google και γενικότερα σε όλες τις μηχανές αναζήτησης.

Πλοήγηση με Breadcrumb: 
Είναι στυλ πλοήγησης πολύ δημοφιλές στις μηχανές αναζήτησης ο οποίος είναι και παράγοντας SEO.

Responsive Design: 
Το responsive design είναι ένας σημαντικός παράγοντας SEO.

Videos YouTube: 
Τα YouTube Videos είναι και αυτός ένας πολύ σημαντικός παράγοντας στην υποστήριξη και στα αποτελέσματα αναζήτησης και αυτό γιατί το YouTube είναι θυγατρική της Google και θεωρείται η δεύτερη κατά σειρά μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως μετά την Google.

Ευχρηστία του Site: 
Ένας ιστότοπος που είναι δύσκολος στην πλοήγηση από τον χρήστη μπορεί να ζημιώσει σημαντικά την κατάταξη του στις μηχανές αναζήτησης, λόγω του μειωμένου χρόνου παραμονής του χρήστη στον ιστότοπο και του υψηλού bounce rate, το οποίο είναι το ποσοστό των ανθρώπων που επισκέπτονται μια σελίδα μέσα στον ιστότοπο σας και ακολούθως φεύγουν.

Χρήση των Google Analytics και Google Webmaster Tools:
Αυτά τα δύο εργαλεία είναι πολύ σημαντικό να υπάρχουν σε έναν ιστότοπο και μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την κατάταξη του ιστοτόπου στη Google. Αυτό έχει άμεση σχέση με τα δεδομένα που μπορεί να συλλέξει η Google από τον συγκεκριμένο ιστότοπο όπως πιο ακριβή bounce rate, αν έχετε referral traffic από backlinks κτλ...

Αξιολογήσεις χρηστών και φήμη του Site: 
Οι αξιολογήσεις των χρηστών και η “φήμη” ενός ιστοτόπου είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας SEO.

Αποφύγετε τους Εντός σελίδας Παράγοντες Spam

 

Οι ιστότοποι με χαμηλής ποιότητας περιεχόμενο και ειδικά οι content farms είναι λιγότεροι ορατοί στις μηχανές αναζήτησης εάν έχουν ένα Panda penalty δηλαδή μία ποινή από την Google.

Σύνδεσμοι από κακόφημους ιστοτόπους:
Το να συνδέεται ο ιστότοπος σας με ένα άλλον κακόφημο ιστότοπο, μπορεί να τον βλάψει ανεπανόρθωτα.

Redirects:
Ύποπτες ανακατευθύνσεις είναι εντελώς απαγορευμένες. Μπορεί ένας ιστότοπος να υποστεί το λεγόμενο de-indexing από τη Google, δηλαδή να εξαφανιστεί από τα αποτελέσματα της Google για πάντα.

Popups - Κακές Διαφημίσεις:
Τα popups και οι κακές διαφημίσεις που αποσπάνε τον χρήστη από το περιεχόμενο, είναι ένα σήμα κακής ποιότητας για έναν ιστότοπο.

Υπερβελτιστοποίηση του ιστοτόπου:
Περιλαμβάνει παράγοντες εντός σελίδας SEO όπως keyword stuffing, header tag stuffing, υπερβολικά keywords στον ιστότοπο.

Υπερβελτιστοποιημένη Σελίδα:
Πολλοί χρήστες αναφέρουν ότι σε αντίθεση με το Panda, το Penguin Update στοχεύει τις μεμονωμένες σελίδες ακόμα και αυτές με συγκεκριμένα keywords.

Διαφημίσεις πάνω από το Fold:
Το Fold δεν είναι άλλο από την πρώτη οθόνη ενός ιστοτόπου. To Page Layout Algorithm τιμωρεί τους ιστοτόπους με τις πολλές διαφημίσεις πάνω από την πρώτη οθόνη.

Κρυφά Affiliate Links:
Το να κρύβουμε affiliate links (με τεχνικές cloaking) μπορεί να σας οδηγεί σε penalty – τιμωρία από την Google.

Affiliate Sites:
Η Google δεν συμπαθεί τα affiliate sites που κακώς πολλοί χρήστες νομίζουν ότι το να χρησιμοποιεί κανείς στον ιστότοπό του affiliate links είναι καλό για την Google.

Αυτόματα παραγόμενο Περιεχόμενο:
Η Google εάν αντιληφθεί ότι ο υπολογιστής σας παράγει το περιεχόμενο και όχι εσείς, τότε μπορεί να έχετε ποινή - penalty ή ακόμη και de-indexing.

Υπερβολική χαλιναγώγηση του PageRank:
Η χαλιναγώγηση του PageRank ή το λεγόμενο PageRank sculpting δηλαδή το να κάνετε nofollow σε όλους τους εξερχόμενους συνδέσμους ή τα περισσότερα εσωτερικά links ίσως να αποτελέσει ένα σήμα ότι χαλκεύεται το PageRank.

H IP Address έχει μαυριστεί ως Spam:
Εάν η IP διεύθυνση από τον Server σας έχει μαυριστεί ως spam, τότε είναι πολύ πιθανό να έχουν όλα τα sites αρνητικά αποτελέσματα σε αυτόν τον server.

Meta Tag Spamming:
Το keyword stuffing μπορεί να συμβεί στα meta tags. Εάν η Google νομίζει ότι προσθέτετε keywords στο meta tags για να χαλκεύσετε τα αποτελέσματα είναι πολύ πιθανό να σας τιμωρήσει με ποινές.

ΠΑΚΕΤΑ SEO ΤΙΜΕΣ & ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Στη Z Design έχουμε σχεδιάσει 3 έτοιμα μηνιαία πακέτα SEO και προσφέρουμε οποιαδήποτε Custom Υπηρεσία SEO μας ζητήσετε σύμφωνα με τις ανάγκες της ιστοσελίδας σας και τις ανάγκες της επιχείρησης σας. Αυτή θα μπορούσε να περιλαμβάνει μία εργασία SEO που θα μας αναθέτατε με εφ’ άπαξ πληρωμή με την ώρα για μία μεμονωμένη φορά, ή για όσες επιπλέον φορές μας χρειαστείτε μελλοντικά.

Search